ipekatac_21 bende girdim canım 10 hafta önce yani açıkçası pek stres de yapmadım ben kordan da 3 damar olması gerekirken 2 damar var buda yetersiz beslenmesine neden olur felan dedi sıvı istedi vermedim 3 lü testim de sınırda çıkmıştı biraz benim o yüzden gittim çok şükür bebegımde bir sorun yok herşey yolunda bende zaten olsa bile çocuğumu herşekilde kabul ettiğimi söyledim hersey qllahan r