Kızlar merhaba ben yazlık bir yerin köyünde yaşıyorum, biz burada tüm yaz deniz kum güneşe maruz kalıyoruz. Ve yaz bitti saçlarım şuan 5-6 renk, tiftik tiftik oldu. Boya yaptıranlar bakım yaptıranlar var, ben korkuyorum ama bu şekilde bakımsız gezmek benim psikolojimi bozuyor . Bebeğim her şeyden önemli tabii ki, önerileriniz nedir