9903 Arkadaşlar kardeşim 31+3 nstde sancı çıktı dünden beri yatış yaptılar ciğer geliştirici vurdular açıklık yok ama başına gelen var mı biz de çok tedirginiz erken doğum olur diye
Pembesarelle2 9903 Haftada benim de nstde sancım çıktı serum , ciğer geliştirici ve dil altı yapıldı açıklığım yoktu şuan 36+5 olduk iki defa ciddi anlamda sancım oldu serumla durdurdu doktorum ara sıra yalancı sancılarım oluyor dün kontrolüm vardı doktorum çok aceleci bebeğin dedi 3.200 kilosu şekerden dolayı önden gidiyor 38 hafta ile uyumlu normal doğum olucak bir kaç gün daha anne karnında dursun diyor doktorum bakalım
9903 Yaaa Allah’ım sağ salim kucağınıza almayı nasip etsin inşallah yine de haftası iyi 37 olursa hiç sorun olmazmış öyle dediler insalalh kardeşim de de o vakte kadar durur.