momBg yaa canım benim sen ne kadarlıksın ☺️ yaşadım ve aslında ara ara hala lekelenme vs yaşıyorum. Zaten öğreneli daha yarın 1 hafta olacak. İlk önce özele gittim sıkıntı yok herşey iyi dedi doktor kahve lekelenmem olduğunu söyleyince bu iyiyede işaret olabilir başka şeylerede bunu bilemeyiz dedi geçen günde devlete gittim tahlilleri yaptırmaya ordaki doktorda muayene etti herşey güzel dedi devlete gitmeden 1 gün öncesi pembe ve çok az kan gelmişti onu söyledim oda özeldeki doktor gibi söyledi. Önlem amaçlı yinede progestan hapını verdi sabah akşam alıyorum üç gündür ama yinede ufak ufak kahve gelebiliyo yani rahim büyüdüğü için ağrılar normalmiş ve vücut hala regl olduğunuda sanabiliyomuş stresimi azalttım düşünmüyorum şuanda sende stres yapma sakın ama doktora gitmediysen bir görün