Kardelen92 20 dk da bir 3 tane sancim oldu sonra 3dk oldu sonra 10 dk 3 defa oldu yine duzeni bozuldu tekrar 10 dk arayla 2 sanci oldu boyle sancilar olurken dogum ne zaman olur acaba duzene girmedi sancilar
Satisati Kardelen92 kaçıncı haftadasinuz sancılar 3 dakikaya düşünce gidin hastaneye beklemeyin suyunuz da geldiyse
Kartopum Kardelen92 Benim 5 dk arayla sancim olmustu acile gittigimizde 4 cm acilma vardi ertesi gün suni sanci ile doğurdum
Kardelen92 Satisati 3 dk oluyo tekrar 20 dk da bir oluyo sonra 10 dk oluyo hic duzen yok 3 defa duzenliyse sonra duzen bozuluyo
Kardelen92 Satisati 36+2 haftam suyum nisan gelmedi ama bugun doktora gittim doktor heran dogabilir bebek asagiya inmis dedi