Ben 24 temmuzda kürtaj oldum ve kürtaj sonrası süreç normal dışı ilerledi. Parça kalmış olabilir dendi, genel olarak anlatıyorum. En son bu ayın 1 inde adet oldum ve 3 gün kahverengi şeklinde geldi 3 gün sonrasında kanama başladı ayın 1 inden 11ine kadar sürdü. Ve et parçası gibi bir şey geldi ve sürekli küçük küçük siyah bir şeyler geliyordu. Bugün ayın 16 sı ve dün akşam kahverengi lekelenmem oldu geçti bugün tekrar başladı. Bu arada bende polikistik de var, rahim kalınlaşması da var demişti doktor ve bir de rahim şekilsiz demişti. Tüm bunları göz önünde bulundurarak bir yorum yapar mısınız. Kafam acayip karışık kızlar.