Leylalarr Kizlar yarın randevum var bebeğimin kalp atışlarını duymak için gidicem.Sizden dua istiyorum ismim Berfin bir Fatiha okuyup adıma dua eder misiniz💘Çok teşekkür ederim Allah razı olsunnn
gamzosgamzos Leylalarr regl döneminde olduğum için Fatiha okuyamadım Rabb’im hayırlısıyla kalp atışlarını duymanızı nasip etsin 🌸
ozgmom Leylalarr Okudum dua ettim Allah hayırlısı ile duymayı nasip etsin inşallah canım ☺️ insan ne kadar endişeli heyecanlı oluyor değil mi ☺️
Leylalarr ozgmom Allah razı olsun çok teşekkür ederim , o kadar çok ki zaman akmiyor sanki biran önce yarın olsun istiyorum 🥹❤️
ozgmom Leylalarr Her kontrole gittigimde bende aynıyım birde ileriki haftalarda ayda bir oluyor kontroller zaman hiç geçmiyor kendini hazırla ☺️
Leylalarr ozgmom ay o günler de gelsin hayırlısıyla çok istiyorum.Yarin hayırla kalp atışını duyayım da içim biraz daha rahatlayacak inşallah 🥹
Serife2709 Leylalarr okudum sizde benim içi dua edermisiniz kanama alanı var ve gittikçe büyüyor ikili tarama da riskli cıktı dua edin hakkımda ne hayırlıysa o olsun