Pazar gecesi bazı problemlerden dolayı hastanede kalcadan progestan ve diklaron vuruldu. Beniö hic canım acımaz normalde igne agrısı vs. En agır ignede max 1 saat canım acır 2 gün oldu otururken yatarken hala canım acıyor iki gündür cok saskınım. Bu hamile narinliği mi iğneyi mi sert yaptılar acaba 😂🙈 hemşireler aydınlatabilir mi