Wg12 34+6 yız kontrole gittim Doktor Bebeğin 2600 kilo olduğunu bira iri bir bebek olduğunu söyledi aynı durumda olan varmı 38 39 gibi doğum başlarsa daha iyi olur dedi yoksa zorlanabiliriz dedi
DilekBodurr Wg12 bizimki de önde gidiyormuş 34 haftalığım 35 hafta çıkıyo ölçümler. Oğlumda da öyleydi ama 3,5 kilo doğdu.
gular_1994 Wg12 banada bu gün öyle söyledi doktorum bende 34+5 deyim ve bebek 36+3gibi doktor söyledi iri bebek olacak deyə
Ahyeluz Wg12 32+0 da bİzde 2270 idik Bizede iri dedi :) ekmegi karbonhidarti kes et ve bakliyat agirlikli beslen dedi.
Pembe4242 Wg12 benimde 3 hafta önden gidiyor canım 32 yken 35 gözküyor gelişimi 2800 gram cıktı dokrotum iri bebek olacak dedi
Hcrn87 Ben 21. Haftadayım bana da bir hafta önde dedi ama bir sorun teşkil etmiyor muş sizinki daha doğuma yakın tabi farklı mıdır bilemedim
Wg12 Hcrn87 kötü bişey değil iyi bişiy dedi ama Benim aklıma takılan doğum daha erken mi olur acaba İriyse
Nc34 Wg12 doğru noktaya değindiniz ablamın da önden gidiyordu bebişi prematüre oldu maalesef umarım aynı sorunu yaşamazsınız 🌸
Wg12 gular_1994 ben normal istiyorum Zaten şuan kafası aşağıda Ama Bilemiyorum tabi doktor nasl Uygun görüyorsa o zaman o şekilde yapacağız
Wg12 Pembe4242 Maşallah Fazlada irilesmesinlee ya Doğurmak zor olmasnnn 😁 ben normal istiyorum çok ama Bu durumdan dolayı Sezeryan olurum diye tedirgin oldum
Hanniballl Wg12 bende sizin gibi normal dogurmak istiyorum ancak sezeryana dönebilirmiş 4,5kgden fazla olunca bilmiyorum ben 3,200kg dogmusum esim 1,800 dogmuş bizim bebek galiba gorumcemle kaynıma benzedi onlar 4-5kg dogmuslar 🙈😄
Hanniballl Wg12 benimde 24. Haftadan beri onde gittigini söylediler 29. Haftadayim hala önde yapacak pek birsey yok karbonhidrattan uzak dur dediler bana o kadar yani oda pek engel olmuyor tontişliğimize 😄 kac kg dogacagiz merak ediyorum 🙈🌸
Wg12 Hanniballl 😁😁aynen Bakalım Rabbim sağlıkla kucağımıza Almayı nasip etsin inşallah Hepimizin yeterki Vakitlice Kolay kolay gelsinler Kuzucuklar
Hanniballl Wg12 aminn inşallah vakitlice sağ salim kucagimiza alalim insallah annelerinin miniklerini ne kadsr tosuncukta olsalar 😄🙈🌸🌸