Yildizs1907 Kızlar birincisini vuruldum da 2.si için bugün aradılar çok kararsızım ikincisini vurulmaya siz kaç tane vuruldunuz çok kararsızım 2.ci tetenoz aşısına 🤦🏻♀️🤦🏻♀️
Nhrr Yildizs1907 ilk gebelikse vurulmaniz gerekiyor. 2 doz da tamamlanıyor çünkü. İkinci de tek doz yetiyor.
Balyanaklikoalam Yildizs1907 ilk hamileligimde tek doz oldum doktor yeterli demişti o zaman yani bene yaptırmak istemiyorsanız yeterli oluyor şimdi 2.hamileligim aşı olmadm doktorumda ol ya da olma demedi henüz
Nhrr Yildizs1907 bana göre yanlış. Tetenoz aşısıni sadece ameliyat olarak düşünmemek lazım herşeyden bulaşabilir. Benim ikinci gebeliğim tek doz boğmaca olan tetenoz aşısından vurulacagim.
Yildizs1907 AnayimBenAna_ ya tabiki de bebeğimin bağışıklığı daha önemli de kimden duyum alsam 2.ye gerek yok diyorlar ondan biraz daha kararsızım bu konuşmalardan dolayı
Nhrr Yildizs1907 adacel marka tetenoz difteri boğmaca 3 hastalığa karşı bağışıklık kazandıran bir aşı. 26. Haftadan sonra vuruluyor.
Ayaz_Aybars_mom Yildizs1907 daha önceden bir aşı geçmisin varsa tek doz yeterli ama yoksa vurdurman gerekiyor önemli bi aşı çünkü ayrica öle korkulacak kadarda agri yapmiyor 1 2 gun bilemedin bir sizisi oluyor hafifte şişlik yani bu sizi ne yataga baglar ne isinize engel olur cevreye kulak tikayin yani