Genel bilgilendirme yapayım, buradan aldığım bilgilerden yola çıkarak önce sağlık ocağına gittim, orada da gebe izlenimi yapılıyormuş ve hamile kalındığında kayıt açılması gerekliymiş. Doktor standart kan testlerini yaptı sağlık ocağında. Bazı testler kadın doğuma özel olduğu için hastaneden randevu aldım ve kadın doğuma göründüm, doktor elimdeki test listesine bakmadan genel kendi istediği testleri yapmamı istedi. Gebelikte rutin olan testler bunlar dedi ve ben listeyi söylediğimde benim yazdıklarımın dışında farklı bir test istememiştir kendi doktorunuz diyerek bakmadı. Sonuçlar çıktıktan sonra yapılmayan ekstra bir test var mı bakacağım