Rumuz36 Doktor erken doğum riskin var dedi sürekli yatmam gerekiyormuş. Bu durum beni gerçekten geriyor yatmak değilde sürekli bir endişem var. Bebeğimin yeri çok dar. Kafam allak bullak düşünmekten usandım. Sizde durumlar nasıl moral olur musunuz bana
Aslanmom1 Rumuz36 Benimde aynı ve 32. Haftadayız dert etme hiç, üstelik yatmadım da hep gezdim işimide yaptım
zeydalp Rumuz36 merhaba benimde aynı şekilde rahmim kalp şeklinde ayrıca ayrı bir perde de var ve çift rahim diyede geçiyor benim bebeğimin yeride dar erken doğum ve düşük riskim var 16. Haftadayım doğru dürüst iş yapmıyorum gezmiyorum evden asla yalnız çıkmıyorum kasıklarım sürekli ağrıyor hep dikkatli olmak zorundayım sizi çok iyi anlıyorum :(
Rumuz36 Seher1234seher 20 haftalık Kalp rahim bozukluğu var. Rahmin üst kısmı oval değil içe gömük o yüzden yeri dar 😢
Seher1234seher Rumuz36 canım korkma . Allah’ın izniyle sağlıklıca kucağına alırsın böyle stres yaparsan kendine de bebeğe de zarar verirsin Allah korusun
zeydalp Aslanmom1 nasıl bir hamilelik geçirdin acaba benimde aynı şekilde çünkü ben 16. Haftadayım mesela benim kasık ağrım çok oluyor doktor rahim uzunluğumu 13. Haftada ölçtüğünde 31mm dedi sana ne demişti hatırlıyor musun ve şuan kaç mm acaba
Aslanmom1 zeydalp benimde rahim ağzım hep 32-34 mmydi hiç oynamadı. Benim rahmimi ortadan ikiye bölen bir perde vardı. İlk bebeğimi 7 haftalık kaybettim ve ameliyat oldum. Şimdi üsttenbasıklık var ama bu gebeliğimden sorun yaşamadım çok şükür
Eliif95 Aslanmom1 merhaba doktorunuz doğum şekli için ne diyor peki? Vajinal mi sezaryen mi konuştunuz mu hiç acaba?
Pharmgirl Aslanmom1 meraba 11. Haftadayım ben de 34 mm olcüldü normal mi sizce? Birde ben de prrde ameliyatı oldum sizin gibi serklaj olmadınız sanırım bir sıkıntı yaşadınız mı acaba
Aslanmom1 Eliif95 Hiç konuşmadık perşembe günü gidince sorucam. Sadece başı yukarıdaydı böyle olursa zorunlu sezaryen demişti. Pozisyon değiştimi bilemiyorum ama ben normal istemiyorum zaten
Eliif95 Aslanmom1 yaa sağlıkla doğsun 💕 benimde perde ameliyatım olmuştu sezaryen dedi doktorum hep ama servikal serklajlıyım normal doğumunda rahat olur dedi riskli ama bi yandan diye ekledi bende çok kararsız kaldım açıkçası
Aslanmom1 Eliif95 Aminn hepsi sağlıkla ve zamanında gelsin inşallah😍 Valla en risksizi hangisiyse o olsun. İnternetten bakınca rahim ameliyatı geçirenler için normal doğum riskli diyor ben de istemiyorum hiç bu yüzden riske girmek. Sizin servikal yetmezliğiniz mi oldu ? Perdeniz nasıldı. Benim boydan boya rahmi ikiye bölüyordu üstte çok az bırakmış doktorum rahim delinmesine karşı
Eliif95 Aslanmom1 geçen yıl kürtajdan sonra parça kaldı doktorum rahim ameliyatı yapalım dedi o zaman perdeyide tıraşladı çok aşırı değildi benim. O ameliyatı yaparken servikal yetmezlik tanısı koydu. 4 ay sonra tekrar gebelik olunca önlem amaçlı 12. Haftada dikiş attı. Hep sezaryen diyodu rahim yırtılmasından dolayı ama bu sefer normal rahat olur ama riski var dedi bende riske etmekte istemiyorum normalde isterim açıkçası. Bakalım 30 haftalığım daha süreç neyi göstercek acaba 😊
Esrac96 Bende de kalp rahim mevcuttu. Şuan bebeğim 10 aylık :) son zamanlarda hunislesme vardı ve yatıp fitil kullandım.Kendimi yormadım. Hepiniz sağlıcakla kucağınıza alın 💙