Tazeanneveminikleri Rabianib doktora gönderilen sonuçta yazıyormuş canım. Bize öyle demişlerdi. Ama bize kendileri söylemişti zaten çok şükür 😅
myavocado Rabianib hayır size verilen sonuçta cinsiyetin yazması yasak, doktorunuza gitmiştir ondan öğrenebilirsiniz veya firmayı arayıp sorabilirsiniz bazı firmalar söylüyor sözlü olarak.