Jasmine2426 Kızlar son 2 haftadır , toplam 3 kez sancı girdi , bağırtacak derecede ilk ikisi bi 3-4 Dk sürmüştü bugünde oldu 30 sn sürdü , bu haftalarda bunlar normal mi , bebeğin hareketleri var kontrolüme 2 hafta var pazarteside sağlık ocağı gidicem
zeynosileannis Jasmine2426 evet yalancı sancı olabilir ama bagirtacak kadar şiddetli olması normal mi bilmiyorum gidince bir sorun bence
Sibelipekf Jasmine2426 sen büyük ihtimalle usuttun akintin oluyro mu enfeksiyon kapmış olabilirsin dışarda tuvalet kullandın mk
Sibelipekf Jasmine2426 sancı için çok erken ben 42+3te doğum yaptım öncesinde öyle senin söylediğin gibi şiddetli brisey olmadı bile o gün sadece oldu o da şöyleydi sanki tuvalete çıkacağım ama çıkamıyorum heran birşey düşecek gibi bir his oluyrodu
Jasmine2426 Sibelipekf ya 24 haftadan sonra sancılar olabilir diyo internettede o sancılar mı acaba bilemedim