Mirareyhn Kızlar selam 24+5 teyim göğsümden süt geliyor bastırarak kaşıyınca yaklaşık 3 hafta önce de farketmiştim az bir süt geldiğini sizden hamileliğiniz de süt geldi mi bu normal mi sizce
ZeynepDuru17 Mirareyhn göğsünüzle oynamayın o ilk gelen sarı süt bebeğiniz için cok önemli gelebilir ama siz oynamayın sıkmayın sonra akmaz zaten
umrumdadegil Mirareyhn göğüsünüzle oynamayın sıkmayın kendi akabilir normal. Göğüsü sıkıp oynamak doğumu tetikliyor
selencinaar Mirareyhn bendede oluyor ama dokunmuyorum sıkmıyorum ellemiyorum da erken doğumu tetikliyormuş Allah korusun 25+0′ız