Mine34 bende 37 lerde alir saniyordum
Hep tam 39 haftaya girdigim gune soyledi, biraz riskli ilerledi gebeligim, sancin biseyin olmazsa 39 da aliriz dedi durdu, oyle de olucak insallah 38+6
Bi yerde duymustum anne karninda bi gun, disarda uc gune bedelmis cocugun gelisimi acisindan, bunu ogrenince sabret dedim kendime