ogul_can evet gül hanıma gittim ama asistanı elif hanim baktı önce 45 dakika kadar muyene atti ultrasonda sonra benim biraz sıkıntılar cıkınca niye gül hanımla bi erkek doktor geldi onların yanında baktı elif hanım birazda ultrasonlq son kararı onlar verdiler yatış olup olmayacağına ama bence iyi doktor elif hanımda iyi güler yüzlü sorularına cevap veriyor sormak istediğin bişey olursa çekinme diyor