hanimlar merhaba 21+5 gunluk hamileyim 21+1 de karın kasık agrisi sikayetiyle acile gittim ve doktor ultrasonla muayene ettiginde rahimde kısalık gördü bende hemen özelde kendi doktoruma gorundum o da aynı sekilde rahimde açıklık gordu ve serklaj yapilmasi gerektigini soyledi ama bunu soylerken maddiyat uzerinden surekli vurguladi beni hasta gibi degil müsteri gibi gordu bende hemen baska bir doktorun tavsiyesiyle sehir hastanesine gorundum orda kısalıgı iyi olctugunu serklaja ihtiyac olmadigi soylendi. Dün zamanimda geldigi icin perinatoloji doktoruna detayli ultrason icin gorundum o da ağrı girince aciklik hunilesiyor 2 cm aciliyor ama geri kapaniyor dedi endol hap ve progesten verdi 1 hafta uzanip dinleniceksin 1 hafta sonra karar verecegiz dedi. sizce bu aciklik kapanirmi? ve iliski hakkinda da hicbir sey demedi