Şimdi devlet hastanelerinde 15 gün içinde muayene olma sıkıntısı var ya aynı bölüme tekrar randevu alıp muayene olunursa iptal oluyormuş 15 gün icinde olan öteki muayene. Benim ayın 28 inde perinatoloji randevum var cuma günü kadın doğuma muayene olsam perinatoloji iptal olur mu sizce? Normalde aynı bölümler değil biri yeşil alan bölümü ama perinatoloji iptal olur diye korkuyorum baya zor randevu buldum çünkü 🤦🏻♀️ enfeksiyonum var sanırım ondan şüphelendim, bugün de kasılma yaşayınca cuma gününe randevu alıp gitsem mi dedim ama öteki iptal olur mu korkusu oldu 🤦🏻♀️🥲 ikisine birden randevu alip muayene olan var mı 15 gün içinde devlette?
18+0 haftaligim bugün 😊