Benim gebeliğin başından beri idrarımda hemoglobin pozitif çıkıyor. Sağlık ocağındaki hekimler detaylara çok hakim olmadığı için önemsiyor sanırım çünkü aile hekimi bana da idrarda kan var demişlerdi. Ama kadın doğumda tahlil bakarken o hemoglobini önemsemediler bile. Demek ki olağan bir durum diye düşündüm hep. Siz direkt idrarınızda kan vs görmediyseniz paniklemeyin. Kontrole gittiğinizde en doğru yorumu kadın doğum doktorunuz yapar