biranneadayi15 Kızlar idrar yolu enfeksiyonu var antibiyotikten önce doğal yöntemler deniyorum 12 haftalığım nioli yağı çamaşırıma damlattım ama yanma yapıyor idrar yolunda normal mi sizin nasıl
Bayraksevda biranneadayi15 doktoruma akinti icin sordum pek fayda etmez mantar vs varsa onun icin etkili olur demisti
beautifulgirl biranneadayi15 nanemsi bir yağ olduğu için normalmiş 1 2 damladan fazla sürmeyin ve istersiniz damlatıp bir.5 dk bekletip öyle giyinin gebe okulunda öyle demişlerdi
babyylve_ biranneadayi15 bende kullanıyorum ama gebe değilim doktoruna danış kullan önermiyorsa kullanma yanma yapabiliyor sana önerim iç çamaşırını ütüle bir damla damlat 3.5 dakika bekle öyle giy daha hijyenik
fairytale_ biranneadayi15 çamasırınıza o yagdan 2 3 damla damlatıp utulemenız gerekıyormuş öyle yanma vs sıkayetınızde olmaz gecmıs olsun
Melosum34 biranneadayi15 bende kullanıyorum ama iç çamaşırımi ayrı yıkıyorum yüksek derecede deterjan kullanmıyorum beyaz sabun kullanıyorum sadece nioli yağı damlatir damlatmaz çamaşır giyilirse yakar ben damlatinca ütü basıyorum 5 dk bekletiyorum
Sazakx1834 Arkadaşlar kadın doğum doktoru bu yağı onermiyorlar Dr halise yolli hoca her hafta perşembe soru cewapta bu soruyu kaç kere sordular önermiyor