Aynısını yaşıyorum kızım yeni 2 yaşına girdi ve ben 31 haftalık hamileyim. Bebişden dolayı o da sürekli kalkıp durucakdır o yüzden odaları ayırma vakti geldi ama bende kıyamıyorum hemde bıraz kötü duyuyorum, ağlarsa vs duyamam diye korkuyorum🙄 bizimle aynı yatakda hic yatmadı öyle bir alışkanlığı yok cünki ben hep korktum düşer vs diye hep beşiğine koydum ama malesef hala sallıyarak uyutuyorum😭 nasıl olucak hic bilmiyorum Allah yardımcımız olsun yenidoğan ve 2 yaş sendromlu bebelerle 😅