canimyavrum_ Merhaba 12 .hafta yuzde 80 kiz demisti 16.hafta kesin erkek demisti duygu karmasasi yasiyorum ayni doktor renkli ultrasonla bakiyor tekrar farkli bsey soylenir mi
canimyavrum_ canimyavrum_  verdigi goruntu bacak arasi gozukuyor mu onuda anlamiyorum
Esahan canimyavrum_ Kızda yanılma fazlaca oluyor ama erkekte zor. Çıkıntı göremediklerinde direkt kız diyorlar bebek biraz büyüyünce çıkıntı belirginleşiyor. Nedeni odur. O yüzden erkek ihtimali kıza göre daha fazla bana göre. Tabi devlet hastanesi ise her şey olabilir garanti veremem :)
Merve_kucuk canimyavrum_ Detaylı ultrasona kadar oğlum olacak sanıyordum ama kızım oldu şuan 4.5 yaşında
canimyavrum_ Esahan yok ozel hasteneye gidiyorum soyleyende ayni doktor yanilmisim kesin erkek dedi ama yinede supheye dusuyor insan
canimyavrum_ isimsizdir doktor gecen sefer yanilma payim var diyodu bu sefer kesin eminim erkek dedi ama yinede arada kaldim
Aslaninannesi_ canimyavrum_ tamam da renkli ultrasonu varsa alttaki yumurtalıklarını göstermiyor mu sana bana gösterdi ordan emin olduk
isimsizdir canimyavrum_ hafta tekrar git bnada erkek dedi ama ben emin olamadım bu hafta gittim net gösterdi emin oldum hatta hocam değişmez dimi deyince yok erkektir doğumda kız verirlerse bil o zmn degistirmişler deyip güldü
canimyavrum_ Aslaninannesi_ aklima gelmedi ki biz kiz diye kendimizi hazirlamistik erkek diyince kafa gitti bide bebisimi gorunce cok heyecanlaniyorum aklkma gelmedi ☺️
Aslaninannesi_ canimyavrum_ birdahakine aklında olsun ordan emin olursun doktor direk bana pipinin altındaki topları göstermişti
canimyavrum_ Aslaninannesi_ p.tesi devlete randevu aldim 17.haftaya girince devlet soyler mi 😂 ilk gebeligimde her seye fazla heyecanlaniyorum
canimyavrum_ Aslaninannesi_ yokturda ama cinsiyeti kucukken soylemiyor belki simdi soyler diye dusundum
babyUras_ canimyavrum_ devlet 16dan sonra söylüyo zaten . Ben gittim 16da net gösterdi pipisi diye . Tekrar tekrar baktı hatta kızlarda vajinada ödem oluyomuş o yüzden erkekle karıştırılıyomuş .
canimyavrum_ babyUras_ oyle bsey olur mu ya 16.haftada adam cok emin konustu yanilmisim kiz degilmis dedi
canimyavrum_ Mervecimbidur esimde erkektir diyor cunku doktor 12.hafta yuzde 20 de olsa yanilma payim var dedi ama 16.haftada cok emin sekilde erkek dedi defalarca sordum cinsiyetin hic onemli degil gercekten saglikli olmasi onemli ama anneyiz merak ediyoruz ☺️