Ben 17+1deyim. Çevremdekiler şöyle bulantın olacak şöyle perişan olacaksın dediler bişeyim yok dedikçe başlar başlar dediler inanın çok ufak ve arada belirtiler dışında hiçbir şey yaşamadım. Ben regl olacağım zaman daha çok bulantı yaşardım öyle söyleyeyim. Bu sefer belirti yaşamadıkça acaba bi sıkıntı mı var diye düşünmeye başlamıştım artık. 26. Haftada kuzenim var o en başından beri hala bulantı ilaçlarıyla devam ediyor gebeliğine onun gebeliği böyle geçerken bende bişey yok ikimizde erkek bebek. Endişelenmeye gerek yok ağrılar tabi ki olacak rahim büyüyor hala arada regl olacakmış gibi ya da kramp tarzında oluyor kanama olmadığı sürece ağrı normal bence doktorumda böyle söyledi. Ben 4 haftalıkken gebe olduğumu öğrendim birkaç hafta sonra kayınvalidem trafik kazası atlattı ölümden döndü her yeri kırık hala ona bakıyorum arada yoruluyorum ama belirti yok ona rağmen. İşin özeti herkesin gebeliği farklı bu kıymetli zamanların keyfini çıkarın endişe etmeyin