Merve_kucuk Mcz-01 Çok iyi gayet güzel çıkmış 2010 değeriniz. Ben de 1 kere verdim kan, 25 Ekime de randevu aldım
Sila41_ Mcz-01 kan vediğin gün bu günse yarın değil diğer gün gitmen gerekiyor tekrar mutlaka doktor da istiyor zaten
Mcz-01 Merve_kucuk bende öyle yapayım randevu tarihinde kaç haftalık olcaksınız son adet tarihine göre
Cnhavva Mcz-01 ben doktordan bagimsiz kan verdim 1 hafta sonrasinda gittim muayeneye daha erken diye gittigimde 5 haftalikti
Mcz-01 Sila41_ aslında şöyle başka bölümde randevum vardı gitmşken rica edip doktordan beta da bakmasını istedm kadın doğuma gidemedm daha o yzden 2 gün sonra cağırma gbi bir durum yok smdilik kanı kendım istedm
Sila41_ Mcz-01 anlıyorum ama zaten olmadı gereken bu, sağlıklı mı değil mi burada belli olacak sen bilirsin tabi
Mcz-01 Sila41_ evet haklsınız doğru diyorsunuz ☺️ her türlü gebelk olabilir dış gebelk en tehlikelisi gitsem iyi olcak evet
Merve_kucuk Mcz-01 siz de 25 ekime veya 28 ekime randevu alın bence 😌eğer özele gidiyorsanız cumartesi günü de öğleye kadar açık oluyor diye biliyorum 26 ekime de alabilirsiniz 🥰