Meros34 ben şuan nuran hanıma gidiyorum, çok ilgili . İlk doğum normaldi bu ikinci doğumum olucak, tebrik ederim sevindim dedi normal olmasına, hep normal doğum üzerine konuşuyoruz bebeğin bütün vucudunu inceliyo , tahlillerini sağlık ocağında yaptır getir diyı☺️ Tavsiye ederim