lidyaa30 gunlerdir bas agrim gecmiyor hastaneye gidiyorum serum yapiyorlar biraz rahatliyorum sonra geri basliyor artik ölsem daha iyi bu aciyi cekmekten diyorum napicam ben boyle
Ceylankarakus lidyaa30 benim senelerdir nerdeyse böyle Allah’ın her günü baş ağrım oluyo bazen az bazense çok şiddetli ama hep vardı halada var bnaa migren demişlerdi ama migren agrisi bikac gün süren ve gecen bişey diye biliyorum
lidyaa30 Ceylankarakus yemin ediyorum artik ölim diyorum ya dayanamiyorum basimin sadece bir tarafinda var sanki beynim.bi saga bi sola carpiyormus gibi
lidyaa30 Ceylankarakus yok onceden bu kadar olmuyordu suan da da hamileyim parol dayayip gonderiyorlar o da idare ettigi kadar
Ceylankarakus lidyaa30 hamileliktede ekstra baş ağrısı oluyor aslında benimde öyleydi çok zorlanıyordum buz flan koyuyordum enseme başıma parol içebiliyorum bide yapcak bişey de yok ama buz ise yarıyor daha cok ensede bekletip bı deneyin isterseniz
Ceylankarakus lidyaa30 rica ederim çok geçmiş olsun tekrardan Rabbim yardımcınız olsun bebeğinizede sağlıkla kavuşun inşallah 🤲☺️
Gzd1212 Kaçinci haftadasiniz? Benim 15 haftalik. Çok sık baş ağrısı yaşıyorum ama sizin kadar şiddetli değil. Geçmiş olsun 🙏🏻