Minyonannecik Bugün kalp atışı duyduk kanama alanı yokmuş yalnız 6+6 olması gerekirken 6+4 dedi böyle bi durum yaşayan var mi bide fitil kullanınca lekelenme hemen geçermi
Kara22 Minyonannecik ne olursa olsun gebelikte pembe kırmızı kanama normal değil farklı bi doktora gidin
Minyonannecik Kara22 fitil verdi başka doktora gitsem ne yapicak ki bilmiyorum kesenin yeri güzel bebek sağlıklı dedi 1 ay sonra çağırdı ama leke nerden geliyor anlamadim
Merve_kucuk Minyonannecik yerleşme kanaması diyorlar bende tam olarak bilmiyorum. Kötü düşünmeyin doktor iyi demiş zaten. Hayırlısıyla kucağınıza alın inşallah 🙏🏻
Liddle_mom Minyonannecik 1 ay ilk zamanlar icin cok uzun bir sure degil mi ben 10+5teyim basindan beri 2 haftada 1 kontrole gidiyorum
Hhh03 Minyonannecik benimde aynı canım pazartesiden beri progestan başladı sabah akşam yarın doktora gidicem
Hhh03 Minyonannecik bilmiyorum benimde akşam üstü kırmızı geldi biraz ilacı verdim kahverengiye döndü
Minyonannecik Liddle_mom kalp atışı duyuldu herşey yolunda 4 hafta sonra gelebilirsin dedi bilmiyorum ki bende dayanamam giderim kesin lekelenme hala devam ediyor peceteye sildikce geliyor