Lilamorr06 3lu aşı varmış galiba oda tam anlatamadı ama ondan olmuş. Bana kimse bunu söylememişti bilmiyordum yani o yüzden acaba ben mi eksik oldum diye düşündüm
myangelson Lilamorr06 tetanoz yerine 3lu asi oluyor bazı kişiler ücretli aşı, tetanoz difteri boğmaca ondan bahsediliyor yine tetanoz ama daha kapsamlisi gibi diyebilirim yani
Lilamorr06 myangelson anladım teşekkür ederim ilkgebeligim olduğu için tecrubesizim eksik bisey olmasın istedim
myangelson Lilamorr06 yok çoğu kişi tetanoz oluyor benim de ilk hamileliğimde onu vurdurduk bunda da yine aynısı olur muhtemelen.