Ben 28.haftada yaptırdım tokluk şekerim yüksek çıktı diyet yapıyorum doktor şekerli şeyler hamur işi falan yeme dedi sonrasında ölçüm cihazı aldım dün sabah açlık şekerim yüksek çıktı dahiliyeye yönlendirebilirim dedi bugün kü ölçümlerim normel çıktı bende çok üzüldüm ağladım hatta çünkü hiç. Tstlı yiyemiyorum insanın morali bozuluyor 🥺