milaninannesi arkadaslar merhaba 31 ocakta sezeryanla dogumum var 38+5 de ama bebegimin böbrek alti ve yumurtaligina yakin bir yerde 5 cmlik bir kist var doktor yumurta kistide olabilir dedi ama keisn yumurta kistide diyemeyiz dedi mezenterik yapidada olabilir dedi..ve dogumdan hemen sonra ameliyata alicakmislar sizin başiniza bole bise geldimi ne yapmalıyım bilmiyorum