melike180423 kizlar galiba aksam yedigim bi sey dokundu benim midem de cok hassastir geceden beri gram uyuyamadim midem asiri kotu 2 3 kere kustum bir de ishal olmusum hala cok kotuyum hastaneye gitsem serum falan takarlar mi sizde boyle bi sey oldu mu
Nurbanusancak melike180423 geçen hafta bende aynı rahatsızlığı yaşadım doktorum mide bulantısı için serum vermişti.
Ayse0575 melike180423 bende balık yedikten sonra olmuştu biraz fazla yedim diye sindirememiştim galiba sabaha kadar kustum ertesi günde baygın gibiydim yoğurt falan tükettim sürekli sonra iyi oldum. Ama geçmediyse bi gidin yine isterseniz
Eminekvnlk Aynı sorun bende de var kaç haftalıksınız 36+2 yim ben doğum belirtisi diyen var olabilir mi böyle bişey
melike180423 Eminekvnlk yarin tam 36 olucam ben de. boyle bi dogum belirtisi hic duymamistim bilemiyorum ki
Eminekvnlk melike180423 bağırsak hareketlerinde değişiklik ve hormonlara bağlı ishal görülebiliyomuş gittiniz mi hastaneye
melike180423 Eminekvnlk evet gittim iki tane serum verdiler bulanti ve ishal icin ilac verdi bir kac gun sonra tekrar gel dedi kontrol icin