Kaossever Kızlar 15 Ekim de Adet olmam gerekiyordu 1 gün gecikti ☺️ Bu ay Ovulasyon takibi yaptım 29,30,1 Tarihleri arasında yumurtlama ve çatlama gördüm 🙏 Değerlendirdim ilk 3 dakika içinde çıktı 2. Çizgi bakar mısınız ? 😌
neslisahctnky-554 Kaossever hayırlı olsun inşallah daha yeni belli ki kan verin bir de erken test yaparsanız daha çok belli olur
busrax_ Kaossever Bende 7-8 eylülde yumurtlama ve çatlama gördüm üstünden 7 gün geçti bugün test yaptım negatifti. inşallah pozitife döner dua edin lütfen
clkhtce Ben de bu teste öğrendim hamile olduğumu gözüküyor canım Allah sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin 🥰❤️🙏🏻
Kaossever busrax_ 7 gün de belli olmaz ki kuzum en az 12 gün diyorlar ama sen adet geçmesini bekle strese sokma kendini umarım görürsün sende inşaAllah çizgileri 🥰