Benim arkadaşımdada sizin gibiydi kese vardı ama bebek yoktu doktor kese 5 haftalık demiş ama bebek görünmüyor haftaya tekrar gel demiş haftaya gittiğinde bebek göründü doktor geç döllenme olduğu için bebek geç oluşmuş demiş yani doktor onada ilk başta ya geç döllenme ya da boş gebelik demişti umarım sizinkide geç döllenmedir 🙏🏽