Hayalimsin Amin inşAllah canım, dün gittim doktora bebeği gördük kalp atışını duyduk, sağlıklıysa tutunur, sağlıksızsa zaten düşer düşmeside gerekir birşey yapamayız demişti. Bu akşam tekrar gideceğim, psikolojik olarak kendimi her duruma hazırladım ama yinede Rabbim isteyen kimsenin kucağını boş bırakmasın 🙏