Sezer2108 Merhaba arkadaşlar. Benim vajinal bölgemde böyle bıçak kesmiş gibi bir acı var neden olabilir? 29+3 haftalık gebeyim.
Ss2016 Sezer2108 33 haftalık hamileyim bende son 3 haftsdır yaşıyorum ama dünden beri daha da bi hissedilir oldu batma ağrıya döndü artık bebiş baş aşağıydı benim büyüdüğü için baskı yapıyor muhtemelen o yüzden de ağrı hissediyoruz sanırım
Annelikmghb Sezer2108 bende ayni haftdayim benim de ara sıra oluyor doktorum bu agrilar normal demisti ama insan tedirgin oluyor tabiki
Melismelo Catı ağrısıdır, bebek ağırlaştığı icin baskı yapıodur. Baş aşağı olunca daha cok hiseddiliyo, kızımdada yaşadım şimdi yine yaşıyorum malesef🙄
Sezer2108 Evet ya bende az önce doktora gittim şükür herhangi bir sıkıntı çıkmadı ama tedirgin oluyor insan dediğiniz gibi Annelikmghb