senatss üzgünüm ama dış gebelik veya kimyasal gebelik olabilir bende 512 ile öğrendim 790 a çıkmıştı sonrasında 600 küsüre düştü ve maalesef kanama ile düşük yaptım. Ama böyle bişey olursa üzülme sakın çünkü ben çok üzüldüm benim yüzümden oldu diye ama öyle bieşy yok. Ve bebek istediğimiz için folik asit kullanmaya devam ettim şuan 12+4 teyiz. Haziranda düştü. Ağustosta hamile olduğumu öğrendim.