Sedam Merhaba kızlar ben bursada oturuyom 17+3 olduk dah önce medicanYa gidiyoduk ama evimize çok uzak bugün Uludağ Üniversitesine gittik Uludağ üniversitesine giden var mı nasıl iyi mi ?
ZSK Sedam diyelim ki ALLAH korusun en ufak bir problem çıktı gebeliğinde sürekli üzerinde araştırmalar yapılıo. GİTME derim ben