aylaamomm Arkadaşlar yardımcı olur musunuz hangisini yaptırmalıyım doktor hiçbi sıkıntı yok ama fetali öneririm dedi bende kararsız kaldım fetalin fiyatı 17000 yüksekte ne yapmalıyım
myavocado aylaamomm ikili tarama sadece olasılık verdiği için asla emin olunamiyor, fetal ile kıyaslanamaz, fetal DNA da tarama testi olsa da %99 üzerinde doğruluk oranı garanti ediyor. Maddi imkan el veriyorsa fetal DNA yaptırın içiniz rahat etsin
Caglacolak5237 aylaamomm herhangi bir anomali olsa bebeği aldırır mısın? Cevap evetse fetal DNA yı yaptırman daha uygun olur. Onun haricinde ikili tarama rutin testtir onu yaptırabilirsin.
aylaamomm AnayimBenAna_ bi anormallik olsa zaten ultrasındada doktor görmez mi ense kalınlığı boyu yada burun kemiği
aylaamomm Bebeğin zaten anormalliği olursa ultrasondada belli olmuyor mu acaba ense kalınlığı burun kemiğini felan
Mercan0652 aylaamomm önce ikili testi yaptır riskli çıkarsa fetal yaptirirsin ben öyle yaptım ama ikilide sorun çıkmadı şükür ki fetale gerek kalmadi. Zaten detaylı ultrasonda da herşey görünüyor
sahyas10 aylaamomm istanbuldaysan yeditepe uni hastanesinde 7000 tl fiyat aldım tabiki içeriğini karşılaştırabilirsin sordugun yerle
Nymphadoraa aylaamomm benim yaşım da olduğu için direk fetal yaptırdım .maddi durumunuz uygunsa bence fetal yaptırın
Nslhnf Bence 2 li tarama yeterli.Siz olumsuz bir sonuçta bu bebeği aldırmak mı istiyorsunuz yoksa doğurmak mı çünkü olumsuz sonuçlanırsa herhangi bir tedavisi yok boşuna paranızı çöpe atmayın
MUCIZEMM__ Bence kesinlikle durumunuz varsa fetal yaptırın . Fetalin doğruluk oranı çok yüksek bir sıkıntı varsa en azından kendinizi hazırlarsınız bu duruma Ama ikili taramanın doğruluk oranı düşük ve çevremde yanlış sonuç verip de sağlıklı doğan veya tam tersi olan çok fazla çocuk var net olmak her zaman daha iyidir
babyandmomy__ aylaamomm bende bugün kontrolden çıktım ikili test yaptırmadım doktorum da ben önermiyorum zaten dedi ense kalınlığına vs baktı her şey normal dedi fetal DNA öneririm dedi ama fiyatlar cidden fazla sanırım onu da yaptırmayacağım zaten aldırmak gibi bir düşüncem zaten olmaz