igvescarim aynen öyle uzun süreli evlilikleri ciddiye almıyorlar o yüzden doktora gittiğimde 2 yıllık evliliğim var diyorum mecburen. Öyle diyince nasıl olmaz şimdiye kadar, niye gelmedin, olmazsa şu tarihlerde tekrardan gel gibi cümleler duydum. Eğer öyle demeseydim ne acelen var, biraz daha dene sonra doktora gelirsin derlerdi