Esum48 Kizlar 3 ay önce dogum yaptim doktorum eger 3 yil cocuk dusunmuyorsan implant oneririm dedi. Taktiran var mi ? Koruyuculugu yuksek dedi de. Acisi filan cok mu ?
sevaldqn1 Esum48 ben kesinlikle implant öneririm benim için sürpriz oldu eger oyle olmasaydı onu düşünüyordum düşünmeye kalmadı 😮💨
Esum48 sevaldqn1 ay ben de surprizden korkuyorum da koruyuculugu yuksek dedi doktor taktirmayi dusunuyorum 🥹 taktiran var mia caba