1Cerenarslan1
Gaziantep’te yaşıyorum ben Elazığ depremini hissedince korktum heralde kanlı su geldi çok az hemen doktoruma haber verdim gel dedi alttan muayene etti 2 cm açıklık var doğum başlamış dedi tabi benim ilk gebeliğim normal doğum istiyorum her şeyden habersiz :) Sonra çok az suni sancı verdiler serumla, pilates topu verdiler ben zaten yüzme antrenörüyüm 37. Haftaya kadar yüzdüm ve pilates topunu da çok kullandım. Pilates topu üzerinde sancı çekmeye başladım öğlen 12 de hastanedeydim saatte 1 kez 20 dk nst bağlıyorlardı ayaktayken sancım rahattı ama nst yatınca çok zorlanıyordum. Saat 3 gibi tekrar muayene edildim alttan açılmam sadece 3-4 cm olmuştu derken saat 4 gibi suyum patladı ve suyum tamamen gelince sancım tavan yaptı 20 sn de bir 40 saniye sancılanıyordum o sırada hep ebeler muayene ediyordu bu kez doktoru çağırın ben Sezeryan olucam açılmam olmadıysa dedim ya da epidural istiyorum dedim doktorum ilk doğumda epidural vermiyorum ıkınmayı bilmiyorsun doğuramazsan üstüne bir de sana o stresi yaşatıp Sezeryan almak istemiyorum dedi ve doktorum bilerek geç geldi hastanede olmasına rağmen 17.30 da yanıma geldi 8 cm olmuşsun doğuma alıyoruz dedi (bu arada sancı çekerken rutininde giderken bir anca sancı tavan yapıyorsa o an açılma oluyor gerçekten o yüzden sancı tavam yapıyor açılma olduktan sonra eskiye dönüyor) 18.00 da doğuma girdim gerçekten bebek rahimden değilde makattan çıkıyormuş hissi oluyor tuvaletiniz varmış gibi 2 kez güçlü ıkındım 18.05 de oğlum kucağımdaydı 😍😍😍 Gerçekten çektiğim her şeyi unuttum 3 dikişim oldu sadece çok rahattım. Doğuma kadar hep kendime bunun bizim doğamızda olduğunu hatırlattım yapabileceğime inandım ve annem de çok destekti pes ettirmedi. Şimdi 2 gün geçti bile. Sezeryan karşıtı asla değilim önemli olan bebeğin sağlığı ben sadece yüzme antrenörü olmama ve kendime güvendim normal doğum yapmak istedim. 💙 Yanınızda sizi strese sokmayacak insanlar olsun ben kimseye haber verdirmedim annem eşim kardeşim kaynanam vardı. Sürekli nefes egzersizi yapmama ve herr sancım geldiğinde belime masaj yaptılar çok rahatlattı beni.