Bebekonunannesi Kızlar 18. Haftayı geride bıraktım. Akşamları özellikle inanılmaz bir mide yanması yaşıyorum. Asla uyuyamıyorum ben uyuyamadığım için bebeğim de ileride uyumaz diye korkuyorum. Mide yanması yaşayan var mı? Ne yapabilirim bu konuda
Bubu_ Bebekonunannesi ben maden suyu tercih ediyorum baska türlü ne yapsam geçmiyor yine büyük ölçüde rahatlatıyor
DenizBatus Bebekonunannesi geçen instada biri paylaşmıştı Falım sakız iyi geliyor diye benimde bir kaç gündür başladı ilk fırsatta alıp denicem sizinde aklinizda bulunsun belki faydası olur
KurabiyeninAnnesi123 Bebekonunannesi bunu çoğu hamile yaşıyor ilk hamileligimde 9 haftalikken başladi 38+4 de doguma girdim ameliyathanede bebek çıkana kdr mide yanmam devam etti geceleri mideme ateş düşüyordu sanki elimden sütü hic düşürmüyordm eşim koli koli alıyordu 2. Ye hamileyim bunda ilki gbi cok sık degil nadir arada oluyor kısa sürede geçiyor
Bebekonunannesi KurabiyeninAnnesi123 ben de sütü deneyeyim gerçekten gece asla uyuyamıyorum öyle bir mide yanması.
aslibayhan_01 Ben ölüyorum mide yanmasından 35 haftaligim korkumdan doğru düzgün biseler yiyip içemiyorum soğuk süt ve elma iyi geliyo gazlı içecek asla içmeyin mahvediyo acı da berbat yapıyo
Bebekonunannesi aslibayhan_01 herkes soğuk süt demiş ben de denicem. Biri de falım sakız demiş isterseniz siz de bir deneyin.
Ilktan Bebekonunannesi evet surup ve tableti kullanabiliyorsunuz doktorunuza sorun yinede ben kullandim
KurabiyeninAnnesi123 Bebekonunannesi cok iyi anliyorm bende cok kötüydüm cok şükür bu hamileligm rahat geçiyor ara ara midem yaniyor ilk hamileligmde gece gündüz demeden sürekli yaniyordu😣
000_gulay Bebekonunannesi ay bende 22 haftalığım aşırı mide yanması var ben bolca salatalık yoğurt acur falan tüketiyorum bir nebzede olsa rahatlatıyor
Bebekonunannesi 000_gulay salatalık midemi bulandırıyor hala :(( soğuk sütü önerdiler bi onu deneyeceğim inşallah iyi gelir. Yoğurt da yerim ferahlatır zaten
000_gulay Bebekonunannesi AA sütü bende bi deneyeyim Allah yardımcımız olsun hepimizin çok geçmiş olsun sizede 🌸
Aminemerve02 Haftadayım ve nerdeyse öğrendiğim günden beri midem de yanma var ne yapsam geçmiyor korkudan canımın çektiğini bile yiyemiyorum ve son haftalarda da bunu yaşayacak olduğumu bilmek beni daha çok geriyor
Bebekonunannesi Aminemerve02 kendinizi böyle kodlamalıyın. Ben hamileliğimin ilk başlarında çok fazla leblebi yedim mide bulantılarıma o kadar iyi geldi ki. Şimdi tekrar denicem yanmaya da iyi gelir dediler.
Gamzeli_03 Bebekonunannesi canım yemin hemen üstüne asla su içme yemeği yiyip asla uyuma yatma bir de sade Falım sakız çiğne tuzlu leblebi önerebilirim sarı leblebiler var ya onlar mide suyunu çekiyor midemdeki asit yukarıya çıkmıyor ki hamileliğimde o kadar çok çektim ki araştırmadım yapmadığım şey kalmadı Bir de salatalık çok iyi geliyor mide yanmasına
Bebekonunannesi Gamzeli_03 leblebiyi hamileliğimin başında çok tükettim cidden mideme çok iyi gelmişti şimdi tekrar başlayayım.