mystery00 Kızlar kardeşim 36 haftalık 2 cm açılması var şimdide düzenli sancı çıkmış yatış vermişler doğar mı nasıl olur süreç yaşayan var mı
kardelen54 mystery00 bisey olmaz 2cm açılma ile millet farketmeden 2 3 hafta bile gecirebiliyor yine 1 2 hafta tutarlar bence serumla filan bende 36 haftalik oldum korkuyorum her an gelir diye kardeşiniz nasıl anladı sancısı mi vardı ki
mystery00 kardelen54 bugün kontrolu vardı hıc sancısı falan yoktu sadece bebek çok kasılmaya başlamıştı gece kontrole gitti yatışı verildi bizde köydeyiz 2 gün sonra gidicez biz gitmeden doğar mı acaba
kardelen54 mystery00 Allah bilir yinede ama hastanede yatıyorsa doğmaz hemen ilaçla durdururlar 2cm açılma çok degil