Nazlicgo Benim aldılar hatta dün verdim adetimin 4 gün geciktiğini evde test yapıp pozitif gördüğümü ve kan testi yapmak istediğimi söylemiştim direkt yeşil alana yönlendirip doktorun yanına girdim aynısını ona da söyledim doktora da doktor da direkt benden kan testi istedi sistemde de gördüm sonucu