Zeliha61 37+3 üm arkadaşlar tarif edemiyorum vajinama böyle sanki bıçak batıyor geri çıkıyor batmalar oluyor yaşayan var mı ? Veya neden olur bilen var mı ?
Ceyfer Zeliha61 bende 38+2 yim aynisi banada oluyo sanki igne batırıp cıkariyolar gibi cok degisik bisey sanirim dogum yaklasti artik ondan oluyo olabilir.
1850 Zeliha61 ben 38+1 im ıkı haftadır var canım bendede. Doktorum çocuğun başı aşağıda oldugu için baskı yapıyor doguma hazırlık dedı. O batma anında bıcak gırer gıbı oluyor dogacak sanıyorum bende o derece😆
Ahahgshrbbr Zeliha61 ayni durum soz konusu bendede var bende 35+ 5 im ara ara oluyor birde sag gogus kafesimin alti asiri aciyor acaba nie anlamiyorum
Zeliha61 1850 evet yaaa doğuracam sanıyorum gerçekten öyle bir his oluyor çok sağolun ☺️ Allah yardımcımız olsun
1850 Zeliha61 amin hepimizin allah yardımcısı olsun. Batma hıssı bıle bukadar can acıtıyorsa dogum nasıldır allah bılır😁
Denizliche Bende 36+2 yim iki gündür ara ara batmanve adet ağrısı gibi sızlama oluyor bebeğin başı da aşağıda sanırım artık doğuma hazırlık oluyor içerde
Zeliha61 Ahahgshrbbr bende sadece bende oluyor sanıyordum meğer herkeste varmış bende de oluyor göğüs batması 🤭😒
CansuCaTurkmen 32 den beri ara ara oluyor bende de canım doktora sordum yalancı sancılar vücut kendini hazırlıyor dedi 34 olduk hala ara ara geliyor bakalım korkuyorum erken doğum olur diye ama senin zaten zamanın çok az kalmış hayırlısıyla gelsin.
Elaylama Zeliha61 normal artık batmalar. Bebek aşağıya baskı yaptığı için oluyormuş. ama siz yine de doktorunuza danışın. Herkesin ağrısı elit miktarda olmayabiliyor sizi yanlış yönlendirmek istemem. 38+0 benim.
Zeliha61 Elaylama yalancı sancı demişti doktorum ama batmaya değil karın kasılmalarına söyledi bunu 29 unda kontrolüm bakalım nst ye falan da bakacak herşey o zaman belli olur inşallah 🙏