Nazlicgo Pazartesi akşam beta 5,55 çıktı bugün kaset test yaptım negatif çıktı değerim yükselmemiş midir çok korkuyorum
babycom456 Nazlicgo kaset tedtte cıkması için cok erken , erken gebelikte bile en düşük bets 20yken gosterır dıye bılıyorum kan vermek en doğrusu