Tubademir85
Hanımlar 21+1 günlük gebeyim, kan ve ıdrar sonuçlarım Elhamdülillah sorunsuz çıktı ama ben vitamin kullanmıyorum sonuçları gösterdiğim doktorlar gerek olmadığını söyledi.benim gibi herhangi bır şey kullanmayan var mı?gebelıgımın ilk haftalarında 1aylık vıtamın tarzı ilaçları ilk etapta kullanmıştım..