Aybik- Merhaba geçen hafta parkta bir kadinla tanıştık.Batikent Medicalparkta doğum yapmış, doktorun ismini sormayı unuttum malesef. Sezaryende 7 kat kesiyorlar ya,doktor dikerken 1 katı unutmuş ve sadece 6 katı dikmiş. Kadın aşırı ağrı yaşayınca acillik olmuş hastanede yatmış vs. Ve dikişler o şekilde kaynamış ama aşırı acı çektim diyor. Çok büyük bir ihmal. O yüzden Medikalparktan gözüm korktu,öğrenmişken size de yazmak istedim.Normal doğumu nasıldır bilemiyorum ama sezaryende bu durum yaşanmış..