Eşimle bende kan uyuşmazlığı var ben negatif eşim pozitif 29. Haftada kan uyuşmazlığı iğnesi oldum. Abartılacak bir iğne değil iğneden çok korkuyorum ama hafif bir yanma oldu yapılırken hemen geçti yan etkisi falan da olmadı. Ama aklıma takılan şey indirekt coombs testi negatif çıktı negatif olması mı iyi pozitif mi ve her türlü iğne olmayacak mıydık. Aklım karıştı